پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

۳۰ درصد تیم سینام مشهد درگیر کرونا | سایه سنگین تست مثبت بسکتبالیست‌های مشهد بر سر افتتاحیه

  • کد خبر: ۴۸۸۵۵
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۳۰ درصد تیم سینام مشهد درگیر کرونا | سایه سنگین تست مثبت بسکتبالیست‌های مشهد بر سر افتتاحیه
از امروز سوت آغاز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان در فصل جدید زده می‌شود، اما برگزاری بازی افتتاحیه که یک پای آن مشهدی‌ها حضور دارند، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است؛ زیرا ۳۰ درصد تیم «سینام» درگیر کرونا شده‌اند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ قرار بود اول آبان لیگ برتر بسکتبال بانوان آغاز شود، اما شدت‌گرفتن شیوع بیماری کرونا برنامه‌های فدراسیون را به تعویق انداخت و با تعویقی پانزده‌روزه فصل جدید بالاخره آغاز می‌شود. تیم‌ها در ۲ گروه‌الف‌و‌ب گروه‌بندی شدند و ۲ تیم مشهدی «سینام» و «مولتی‌کافه» در ۲ گروه مجزا جای گرفتند و قرار شد گروه‌الف که ۵ تیم تهرانی دارد و تنها سینام مشهد و نامی‌نو اصفهان از استان دیگری با آن‌ها هم‌گروه هستند، یک هفته زودتر از گروه‌ب مسابقات خود را برگزار کند. بازی افتتاحیه لیگ براساس قرعه‌کشی به نام گروه بهمن، قهرمان فصل گذشته و سینام مشهد افتاد. امروز پنجشنبه ۱۵‌آبان از ساعت‌۱۰ صبح فصل جدید مسابقات باید در محل سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با حضور این ۲ تیم آغاز شود، اما تست مثبت بازیکنان تیم مشهدی باعث شد برگزاری این دیدار با، اما و‌اگر روبه‌رو شود.


تصمیم در دقیقه‌۹۰

تیم سینام تا عصر روز چهارشنبه در مشهد حضور داشت و منتظر تصمیم فدراسیون برای برگزاری بازی یا تعویق آن بود؛ در‌حالی‌که کمتر از ۱۸ ساعت به شروع دیدار این تیم زمان باقی مانده بود. سمانه سقا، سرمربی تیم بسکتبال سینام مشهد، می‌گوید جواب تست ۳۰‌درصد از تیم شامل بازیکنان و کادرفنی پیش از اعزام به تهران مثبت اعلام شد و ما این خبر را به فدراسیون اعلام کردیم و قرار شد فدراسیون به ما اطلاع دهد که شبانه راهی تهران شویم یا بازی به تعویق افتاده است.

او تصریح می‌کند: پیش از اعزام از همه اعضا تست گرفته شد و در این فاصله کم متوجه جواب مثبت تعدادی از بچه‌ها شدیم. کمیته پزشکی فدراسیون باید تصمیم بگیرد، اما براساس آیین‌نامه اگر تیمی بیش از ۳۰‌درصد آن درگیر ویروس باشند، دیدار لغو می‌شود. در‌این‌صورت زمانی دیگر برای این دیدار اعلام می‌شود.


شبانه اعزام می‌شویم

سرمربی تیم سینام درباره اینکه درصورت تصمیم فدراسیون مبنی‌بر برگزاری مسابقه سینام و بهمن تیم اعزام می‌شود یا خیر، می‌گوید: باشگاه اعلام کرد به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذاریم و با وجود اینکه تهیه بلیت در این زمان کم سخت و البته با هزینه خیلی بیشتری خواهد بود، تیم را به بازی پنجشنبه صبح خواهیم رساند.
او خاطرنشان کرد: ترکیب پنج‌نفره اصلی و اول تیم درگیر بیماری نیستند و از‌این‌بابت به مشکل نخواهیم خورد، اما قطعا در تعویض‌ها دستمان بسته است و کار برای ما برابر تیم قدرتمند بهمن سخت خواهد بود. سینام در صورت حضور در بازی امروز باید قهرمان فصل پیش و مدعی قهرمانی امسال را ملاقات کند، اما این تنها‌دیدار سینام در این هفته است، در‌حالی‌که تیم‌های دیگر گروهش روز بعد یعنی جمعه نیز به میدان می‌روند، به آن‌ها قرعه استراحت خورده است و می‌توانند به مشهد بازگردند.

در صورت لغو دیدار، مشهدی‌ها ۱۴ روز فرصت دارند تا دوران بیماری را پشت‌سر بگذارند تا در هفته دوم به میدان بروند. ۲۹‌آبان دومین هفته رقابت‌ها برگزار می‌شود و سینام مشهد باید به‌مصاف یکی دیگر از تیم‌های قدرتمند و قدیمی یعنی مهرام تهران برود. جمعه ۳۰‌آبان نیز بازی بعدی تیم برابر نامی‌نو اصفهان پیگیری می‌شود. تنها با فاصله یک هفته، ششم آذرماه سینام با نارسینای تهران بازی دارد و ۷ آذر نیز پاز تهران و سینام، دیدار خواهند داشت. در آخرین بازی رفت ۲۰‌آذرماه گاز تهران و سینام به میدان می‌روند و در اولین بازی دور برگشت، ۲۱‌آذرماه سینام دوباره برابر گروه بهمن بازی خواهد داشت. دیگر بازی‌های سینام در تاریخ‌های ۵، ۱۸‌و ۱۹‌دی و دوم و سوم بهمن انجام می‌شود.

تیم مولتی‌کافه مشهد، نماینده دیگر این شهر در لیگ برتر امسال است که در گروه‌ب شرایطی متفاوت از همشهری خود دارد. نسبت تیم‌های شهرستانی به تیم‌های تهرانی در این گروه بیشتر است. مسابقات آن‌ها قرار است هفته آینده ۲۲‌آبان در تهران آغاز شود و تیم مشهد در بازی اول برابر شورای شهر و شهرداری قزوین بازی می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->